szombat, január 26, 2008

A növény


növény 003Múlt héten vettünk egy érdekes találmányt. Egy fekete doboz, benne föld és egy maréknyi mag. A leírás szerint az 1000 magból néhány hét alattt növény lesz, pontosabban zöldségzöldje. Amolyan házi melegház.





növény 004Mindenesetre elég fura, hogy egy olyan, jellemzően vertikálisan gyökeret eresztő növény, mint a petrezselym/zöldség, hogyan találhatna utat egy 3 centi magas földrétegben. És emiatt kizártnak tartom, hogy olyan erdőt növesszen, mint ami a termék képén van.

Kibontottam, beleöntöttem a földet a doboz aljába, majd rá a magokat. Ezután belenyomkodtam a magokat a földbe és kapott inni is egy felesnyi vizet. A leírás szerint sűrűn kell öntözni, ez vakószínűleg azt fogja jelenteni, hogy ha eszembe jut, lesz víz, ha nem, akkor majd isznak a levegő páratartalmából. Néhány héten belül történnie kell valaminek, remélhetőleg zöld akármik jönnek majd ki a földből.

A doboz tetejét tettem rá felfordítva, ötletes, hogy szinte az egész csomagolást fel lehet használni, így csak a papírja és a nejlonok mentek a kukába.

Felvettem videóra a növény életének első perceit, ahol nevezetesen semmi sem történik. Csodálom a türelmét a sok kis magnak, hogy képesek hetekig várni, hogy történjen valami. Mindenesetre itt a videó, némi Doo Wop stílussal fűszerezve:

Éljen a webkettő, a segítségével látszólag értelmetlen dolgokkal lehet megtölteni az internet csodás világát.növény 012

Nincsenek megjegyzések: