szombat, január 26, 2008

Napközben

Megérkezett a Da Vinci játék kézikönyve, ma azon dolgozom. ~1300 szó jut rám, rövid és könnyű szöveg. A kézikönyvet általában korrigálásra használjuk, hogy a megbeszélt szó- és így pénzarányt hozzuk össze. Így fair, na. A játékot még nem próbáltam ki, de így, hogy ismerem, sőt, lefordítottam a történetet, nem is nagyon érdekel. Minden részletét láttam már a szövegben, tudom a továbbjutáshoz szükséges trükköket, a párbeszédek következményeit. Amúgy egészen érdekesnek ígérkezik, majd egy fél év múlva talán rászánom magam.

Hétfőn lesz az utolsó vizsgám, utána egy hét szünet jön. Egyik estére szervezek egy pókert Aaronékkal és ha lesz időm és kedvem, nekiállok végigjátszani valamelyik korábban fordított játékunkat. Talán a Paraworld lesz az. Hétvégén megyünk Tapolcára, jó lesz már néhány nap szünet és lazítás.

Február elején kezdődik a következő félév, megbecsülni sem tudom, hogy mennyire lesz nehéz. Úgy raktam össze az órarendet, hogy a 4. félévi tárgyakból a fontosabbak mind szerdán vannak, így ha találok egy jó munkalehetőséget, vagy úgy alakul a fordítás, hogy több időt kell rá szánni, akár heti 6 napom jut majd rá. Felvettem néhány csúszó tárgyat is, vállalati pénzügy, matek 2, makroökonómia, ezekhez még nincs időpont. A matek nem tárgyújrafelvételes, szerintem abból a normál órára kell majd járnunk, de ez sajnos nincs szerdán.

003Főztem három teát, a poharakat a West-Balkan záróbulijáról hoztuk szilveszterkor. Napi kétszer főzök egy ilyen adagot, így megvan a szükséges folyadékbevitel. Vettem ötféle minőségi filteres teát és még tavalyról van jópár csomag leveles is.

004 Végre megjött az Új Magyarország, a központi népokító újság. Tisztán és érthetően elmagyarázzák a reformok, kormányzati döntések lényegét, évekkel ezelőbb elkezdhették volna szórni ezeket a kiadványokat. Érdekes és hasznos infó, bár a képeket kicsit jobban is összeválogathatták volna. Sehol egy jól kinéző fiatal, csupa unalmas dolog.
Ma befejezem a novemberi számot, ami múlt héten jött meg, utána nekiállok a januárinak, ezt tegnap dobta be a postás.

Nincsenek megjegyzések: