vasárnap, január 13, 2008

Január 13 - Lasagna, Gyurmalin

Tegnap elindultam Gyurmalint venni. Ki kell próbálnom ezt a hatalmas találmányt. Zseniális ötlet.
Elmentem a város másik végéig a bolthoz, de zárva volt. Este hatig van nyitva, de valahogy kimaradt, hogy szombat van. Mindegy, majd hétköznap visszanézek.
Ha már arra jártam, megnéztem a partot. Elsétáltam a Jászai Mari tértől majdnem az Árpád hídig. A kikötő tele van hajókkal, a legtöbb állás foglalt volt. A szokásos kirándulósok, néhány nagyobb és néhány lakóhajó. Többen állandóan lakhatnak, láttam füstölő kéményt, bringákat a tetőn, macskát az ablakban.Kiötlöttem egy újabb vállalkozási tervet, de erről majd máskor. Hosszú távon jövedelmező lehet, de sok tőke kellene hozzá. De a turizmushoz talán lehet befektetőket találni.
Visszafelé vettem ezt-azt és végre felavattam a lasagnás tálat, amit még tavaly sikerült beszerezni. Az eredmény egészen jó lett. 9 lap tészta, fél liter tej, 15 dkg sajt, fél kiló hús, persze darálva.
Nekiálltam bepótolni a filmes lemaradásomat. Elsőként Boomtown S01E01, nem rossz, de valahogy mégsem az igazi. Utána Ghost Whisperer S01E01. Ez már sokkal jobb volt, megdöbbentő és mellbevágó. Töltöm a többi részét, eddig az első 6 jött ki.

Holnap kisvállalkozás vizsga, kedden szolgáltatásmarketing, csütörtökön mikroönonómia. Mindből jó eredményt kell produkálnom elsőre.
22-én érkezik Aaron, addigra be akarom fejezni ezt a félévet. Néhány (jópár) tantárgy csúszni fog, de megpróbálom bepótolni valahogyan. Az utolsó másfél hónapban nem tudtam készülni, ezen csúszott el a félév, de most már mindegy, nem szabad gondot csinálni a problémából.
Jövő héttől melókeresés, vészesen közeleg a szeptember.

1 megjegyzés:

Biomernok írta...

Ó, a jó öreg Budapest. Az a jó benne, hogy, amikor sétál az ember, akkor sosem annyira egyhangú, mint Veszprém. Én is sétálnék most egyet a Dunaparton...

A Lasagna-hoz gratulálok, méretes adag sikeredett belőle!