vasárnap, január 06, 2008

Január 6.

Holnap gazdaságpszichológia vizsga. Hajnali kilenctől, öltönyben. Utána terveztem a kisvállalkozások zh-t, de ezt inkább csúsztattam néhány nappal, nem volt időm/erőm/kedvem/hangulatom felkészülni. Túl sűrű volt a program mostanában, már kezd elegem lenni belőle. Még nyolc és fél hónap, aztán vagy kocsi, vagy repülő.
Vettem két könyvet a Mammutban (Szabadkőművesség, Fapados forradalom), megpróbálom ismét rendszeresíteni a havi egy könyv normát, mostanában sajnos alig volt lehetőségem olvasni.

A holnapi vizsga után elnézek Ticci rockabilly boltjába, wapon találtam, amikor rockabilly üzletet kerestem a Mammutban. A honlapján láttam néhány jó inget, talán lesz a méretemben is.
Még a hét elején találtam egy jó felvarrót a Vaterán, már csak bőrkabát kéne hozzá. Lehet, hogy a héten meg is veszem; lángoló dobókockák, kb 30 centis. Egy fekete kabát hátára pont passzolna is. Csak ne lenne olyan drága... talán 3 K-ba kerül. Na de talán Ticcinél is vannak hasonlók. Az Arany János utca megálló melletti utcában.

Nincsenek megjegyzések: