szombat, január 12, 2008

No more vizsga pls

Elég már a vizsgaidőszakból. Így is épp elég sűrű volt az elmúlt időszak, abszolút nincs most kedvem a vizsgákhoz. Kettő megvan, még legalább hármat tervezek mellé. Ötöt meg majd jövőre, ez most sajnos így jött ki.
22-én terveztem bemenni a szolgáltatásmarketingre, de pont akkor érkezik Aaron gépe, amikor a vizsga kezdődne. Szolgmarkból tehát maradt 15-e. De elmehetnek a jó francba. A vizsgaidőszak elején jelent meg a tankönyv, múlt héten meg is rendeltem, de persze még nem érkezett meg. Most tehát bármiféle segéd- és tananyag nélkül várom a keddi vizsgát. Persze az órai anyag sincs fent a neten, legalábbis nem találtam meg. Persze, én is hibás vagyok, de ez azért mégiscsak röhej.
Ha kedden átmegyek belőle, biztos jól fog jönni a tankönyv, ha pl szerdán érkezik meg. Ha viszont bukta lesz a dologból, akkor is totál mindegy, mert a következőre nem tudok elmenni. 28-án van még egy UV időpont, de akkorra már le lehet szállni rólam.
Ha vége lesz ennek az erőltetett mizériának, kiveszek néhány hét szabit. Legjobb lenne már most eltűnni ebből az egészből...

Tegnap feltettem a tisztaszoftveres, legális Vistát, alig 6 órám ment rá a telepítésre. Upgrade ez a szar. Először fel egy XP, majd rá a Vista. Persze közben legalább 15 fagyás, ráadásul egyszer a telepítő 95%-nál fagyott le és nekiállt rollbackelni, hogy utána újra elkezdhesse.


Voltam tegnap információs szemináriumon. Sok hasznos infó, fényezés, de sajnos tényeket nem sűrűn hallottam. Attól pedig teljesen undorom van, hogy ügynökösdit játsszak és a rokonok hiénája legyek. Oké, persze, minden cégnek kellenek ügyfelek, de ne röhögtessen már azzal, hogy akármire is rábeszéljem a rokonokat. Amúgy a célok teljesen jók és az ügyfél érdekeit szolgálják; elmehetnek a búsba a beszervezősdivel. Inkább csinálok valami mást; olyat, ami korrekt. Találtam egy érdekesnek tűnő gyakornoki helyet, ha lesz erőm elkészíteni az aktuális önéletrajzomat, fényképpel, mindenfélével, talán beadom.

Nincsenek megjegyzések: