szombat, június 07, 2008

Viewty, majdnem iPhone

LG_Viewty_by_ulksk8A héten telefont újítottam. Néhány napja, a buszon ülve Pest felé már elmélkedtem erről egy sort. Nos, meglepő módon egy LG Viewty lett az eredmény. Néhány hetes, alig 18 perc beszélgetéssel, szinte új. Tudom, ez jóval kockázatosabb, mint egy bolti darab, de pénz beszél. Cserébe adtam a régi telefont és ráfizettem fél minimálbért.

Érintőképernyő, autofókuszos 5 Mpx kamera, mindenféle hangzatos cucc, amit valószínűleg soha nem fogok használni, de azért jó, ha kéznél van. A PC-s szoftver, az LG Suite elég buta példány, az Ericssoné jobban tetszett. Az adatátvitel rendkívül lassú, jobban megéri kivenni a memóriakártyát. Ez viszont Micro SD lévén kisebb, mint egy kisujj körme, ráadásul szét kell szedni hozzá a telefont. A kártya kibontásához el kell távolítani a hátlapot és az akkut. Nem nagy feladat, de a telefon várhatóan 1-2 éves pályafutása alatt ez rendszeres használatnál 100-150 szétszedést is jelenthet. Ha lehet hozzá hátlapot kapni, akkor nem gond.

A hátsó kamerára nem találtam védőfóliát, de még nem adtam fel a kutatást. Az érintőképernyőt egy védőréteg borítja, amivel némileg kényelmetlenebb a használat, ám segít megvédeni a kényes érintőfóliát.

Nincsenek megjegyzések: