hétfő, június 09, 2008

Könyvespolc

Book_by_homogangbangfagbag

Itt próbálom összegyűjteni a soron következő könyveket, amiket szeretnék belátható időn belül elolvasni. Sokszor estem már abba a hibába, hogy nagyon feltorlódott az olvasnivaló, megvettem a következő kiadványokat, amit aztán szépen el is felejtettem. Nemrég megint rábukkantam egy ölnyi könyvre, amit jópár éve vettem, de nem sikerült elolvasni. Két hét múlva vége a vizsgáknak, a nyári szünetben megpróbálom behozni a lemaradásomat.

Book_Story1_by_Azram Van benne tudományos, áltudományos, életrajz, esettanulmány, ponyva, időhúzós, elvont. Néhányat már elkezdtem, de még nem sikerül eljutni a végéig. A lista perszse korántsem teljes, hirtelen ezek voltak kéznél. Többször ennyi vár magányosan a polcon. Ez a post megy ki az oldalsávba, ott lesz, mint állandó könyvtár.

 

Beah Ishmael - Gyerekkatona voltam Afrikában, amíg ti játszottatok

Klepacki Laura - Avon - Egy női világcég sikertörténete

John Simmons - 100 híres tudós

George Orwell - Csavargóként Párizsban, Londonban

Dr. Deirdre Barrett - Esetek és sorsok

Cserhalmi Lívia - Cardiomypathia

Dr. Kovács József - A modern orvosi etika alapjai

Dr. Rubányi Pál - Sebészet

Benjamin Arthur - Fejszámolás - Boszorkányos matematikai trükkük

Frank Adoranti - Hogyan hazudd, csald és lopd fel magad a csúcsra - 60 tanács munkahelyi küzdőknek

Alistair Maclean - Kémek a sasfészekben

Karl Kruszelnicki - Legendás tévhitek

Judy Allen - Megmagyarázhatatlan jelenségek enciklopédiája - Különös jelenségek, furcsa babonák és ősi rejtélyek

Tim Lihoreau - Modern Fóbiák - Korunk félelmeinek litániája

Melissa Fay Greene - Nélküled nem létezem - Egy afikai gyermekeket mentő asszony kálváriája

Peter Ackroyd - Tetszés volt célom - William Shakespeare élete

book_store_by_supermannotme

Archívum, olvasott könyvek

Ács Gábor - Fapados forradalom

Dr. Emily R. Transue - Ügyeletben

Dr. Atul Gawande: A gyógyítás útvesztői

Nincsenek megjegyzések: