szerda, június 11, 2008

Nyári mozgás-projekt

A héten vettem kondibérletet a nyárra. Pesten nem nagyon volt hangulatom/kedvem az egyetemi büdösbe járni, jobbat pedig nem kerestem. Most, hogy itthon vagyok és csak vizsgázni járok a székesfővárosba, hirtelen sok ráérő időm lett, amit nem szeretnék a monitor előtt ülve eltölteni.

a_muscle_guy_by_HydrartJópár éve voltam már néhányszor ebben a teremben, akkor még A1 Fittnessnek hívták. Most Magma Fitt a neve; más az üzemeltető, de a szolgáltatás ugyanaz. Elég drága, de ha rendszeresen járok, bőven megéri. Egyelőre kombinált bérletet vettem, ez amolyan all-inclusive. Ide tartozik a fittness- és konditerem, cardio gépek, spinning, jacuzzi, mindenféle szauna, áramoltatós úszómedence.

Tegnap voltam először, 45 percig bírtam. Van elliptikus gép, ezt megpróbálom minden alkalommal hajtani. Tegnap 12, ma 15 perc sikerült. A kijelzője szerint a szokásos tempóval hajtva óránként 700 kalóriát éget. Megpróbálok eljutni a fél órás hajtásig, majd utána hetenként emelem a nehézségi fokozatot.

Február óta alig jártam kondiba, április óta táncolni sem voltam. Úgy tervezem, hogy szeptemberben beiratkozom a Jumpershez a Rockabilly tanfolyamra, de előtte mindenképpen le akarok adni n+10 kilót.

Talán több erőm lesz heti legalább 5 alkalomma eljárni, ha naplóként vezetem a gyakorlatokat és eredményeket. Ehhez valószínűleg nyitok egy új blogot, nem akarom összekeverni ezzel.

Nincsenek megjegyzések: