Igen, sikerült. Végre. Ma írtuk a második negyedéves zárthelyit. Az eredmény: 44/60 pont, remek. Az eddigi feladatokkal összesítve ez egy négyeshez volt elég. Ezzel újabb 1,66%-kal közelebb kerültem a diplomához.
A vizsga... szóval nem volt túl jó. A hatvan kérdésből talán tizenötnek volt értelme. Teszt volt, egy egyszerű asp alkalmazás segítségével mérték a tudásunkat. Azaz próbálták mérni, ugyanis ez-az (mint az már megszokott) nem működött. Miért is működne? Elvégre szakemberek csinálják. Többek között hátralevő időként NaN-t adott meg. Végülis a JavaScriptet már progmaton elsőben is lehet tanulni. Mint arra a vizsga utáni kávézás közben rájöttünk: az informatikához kapcsolódó tanszékek végzik a leggyengébb informatikai munkát. Eddig egyik munkájuk sem volt teljes mértékben használható és szakmailag is helyes. Kicsit olyan ez, mint a vonat: télen sosincs egyszerre világítás és fűtés is. Legfeljebb nyáron, délben. Azaz: tök jó az e-learning és a coospace, de nem ártana működére és használhatóra megcsinálni. Ez így úgy fest, mint egy nesze semmi, fogd meg jól. Egy rakás munkaórát öltek bele, de lényegében oktatási célra teljesen használhatatlan. Sokszor nem működnek a tesztek, negyedéves zh-t nem is lehet (vagy nem mernek) futtatni rajta. A jegyzetek néha elérhetők, néha nem. A beépített chat nagyon frappáns módon oldja meg a szövegek frissítését: másodpercenként újratölti az oldalt. A Flash-t, a Java-t még nem találták fel, ugye? Vagy mindenáron Microsoft? Erőforráskímélő megoldás. Aztán meg mindenki csak néz nagyokat, amikor alig ezer egyidejű bejelentkezésnél megfekszik az egész hálózat.
Lényeg a lényegben: sikerült a vizsga, remélhetőleg ezzel vége is a * informatika nevű tantárgyaknak. Nem az informatikával van bajom, hanem a wannabe hozzáértőkkel.
Most pedig irány levelet írni Gambiába és lassan neki kell állni statisztikát és matematikát tanulni, alig egy hét van a vizsgákig. Muszáj jó eredményt produkálni, de tényleg.
A vizsga... szóval nem volt túl jó. A hatvan kérdésből talán tizenötnek volt értelme. Teszt volt, egy egyszerű asp alkalmazás segítségével mérték a tudásunkat. Azaz próbálták mérni, ugyanis ez-az (mint az már megszokott) nem működött. Miért is működne? Elvégre szakemberek csinálják. Többek között hátralevő időként NaN-t adott meg. Végülis a JavaScriptet már progmaton elsőben is lehet tanulni. Mint arra a vizsga utáni kávézás közben rájöttünk: az informatikához kapcsolódó tanszékek végzik a leggyengébb informatikai munkát. Eddig egyik munkájuk sem volt teljes mértékben használható és szakmailag is helyes. Kicsit olyan ez, mint a vonat: télen sosincs egyszerre világítás és fűtés is. Legfeljebb nyáron, délben. Azaz: tök jó az e-learning és a coospace, de nem ártana működére és használhatóra megcsinálni. Ez így úgy fest, mint egy nesze semmi, fogd meg jól. Egy rakás munkaórát öltek bele, de lényegében oktatási célra teljesen használhatatlan. Sokszor nem működnek a tesztek, negyedéves zh-t nem is lehet (vagy nem mernek) futtatni rajta. A jegyzetek néha elérhetők, néha nem. A beépített chat nagyon frappáns módon oldja meg a szövegek frissítését: másodpercenként újratölti az oldalt. A Flash-t, a Java-t még nem találták fel, ugye? Vagy mindenáron Microsoft? Erőforráskímélő megoldás. Aztán meg mindenki csak néz nagyokat, amikor alig ezer egyidejű bejelentkezésnél megfekszik az egész hálózat.
Lényeg a lényegben: sikerült a vizsga, remélhetőleg ezzel vége is a * informatika nevű tantárgyaknak. Nem az informatikával van bajom, hanem a wannabe hozzáértőkkel.
Most pedig irány levelet írni Gambiába és lassan neki kell állni statisztikát és matematikát tanulni, alig egy hét van a vizsgákig. Muszáj jó eredményt produkálni, de tényleg.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése