vasárnap, július 06, 2008

Légterelő, ablaktörlő

29392_FORD A héten költöttem egy keveset a Fordra, hosszú utak következnek, már nem halogathattam tovább a dolgot.

1811Vettem két szélterelőt az első szélvédőkre. Eredetileg légkondiban gondolkoztam, de az túl drága lett volna. 250 ezer az utólagos készlet és legalább 100 ezer a munkadíj. Ennyiért nem éri meg, ez az autó értékének az ötöde, nem érne többet ennyivel. Helyette megteszi ez a két műanyaglap is. Autópályán nem kell megsülni és városban sincs huzat. Szakszervízben vettem, ők is tették fel. Ez volt a legdrágább megoldás, de legalább nem kell nekem barkácsolni és biztosan jó lesz.
Nemrég éjszaka jöttem haza Pestről, teljesen üres volt az autópálya, kipróbáltam, mennyi a vége. 180-ig volt szívem nyomni, de úgy tűnik, hogy a kocsi ezt nem szerette, a jobb oldali B oszlop takarólemeze egy hangos csattanással leszakadt. Végülis igaza van, az ilyen kispolgári autókat 130-ig ajánlják.
Kicseréltettem az ablaktörlőket is. Az elsők nagyon csíkoztak, a hátsó megmerevedett és csak egy kis részen törölt. Mindhárom új, Ford logós, tökéletesen törölnek, már nem kell a benzinkúton csutakolni.

Drága kör volt, 22 ezret fizettem, de megérte, ezeken nem szabad spórolni.

Már csak egy Ízirájder matrica kell és én is elmondhatom, hogy tuningverda, oh yeah.

ford_fusion

Nincsenek megjegyzések: