szombat, március 15, 2008

Don't know

Délután megnéztem a Kincs, ami nincset, sokadszorra is kitűnő kikapcsolódás. Közben babot főztem, Bud Spencer filmekhez kötelező kellék.

Utána jött a Világszám, Koltai 2004-es filmje. Tetszett, azt hiszem, megértettem a lényegét. Sok helyen olvastam, hogy alacsony volt a nézettsége, bukás lett; szerintem nem ezt érdemelte volna. Csak meg kell próbálni gondolkozni és értelmezni. Zseniális mű.

A gép lefagyott filmnézés közben, ismét sikerült összevesznem vele. Egyre sűrűbben jelentkeznek hardverhibák, remélem, hogy még bírja egy ideig. Nagyon jó lenne egy új gép, a mindennapi munkámhoz és a tanuláshoz is szükségem lenne rá, de egyelőre a végtelen távolba vesző homályban van az a pénz, amiből meg tudnám venni. 2 órán át futott a scandisk, a következő néhány órában pedig a defrag küzd majd az adatokért.

Most póker jön, rendeltem hozzá csípős tésztát és sajtos salátát. Messze még a reggel, 5:30-kor kezdődik a Forma 1 közvetítés. Az évad első versenye, szeretném élőben megnézni.

Délután nyertem egy heads-upot és játszottam néhány Sit'n go-t, de ma csak játékpénzben. Időt kellene szakítanom a játék matematikai hátterének tanulmányozására, ha ésszel játszom, egészen jövedelmező.

Néhány órája az utcában vonultak át a tüntetők, de talán találóbb a szűkagyú csőcselék kifejezés. Az utca végében villogó rendőrautók, mindenhonnan üvöltözés és csapkodás. Egy durranást is hallottam, remélem, hogy csak petárda volt. A tv-ben mondták, hogy az egyiknek a kezében felrobbant egy Molotov-koktél. Szörnyű, ami körülöttünk történik, szinte tehetetlenül szemlélem, ahogy az ország esik szét és sok ember munkáját teszik tönkre.

1 megjegyzés:

szivar írta...

Én is szerettem ennek a két hülyének a filmjeit. De amióta újraszinkronizálva, meg össze&vissza vágva adják le a tévében őket...