szerda, február 13, 2008

Parkolót keresek

Ha minden jól megy, hétvégén már kocsival jövök vissza Pestre. Ma van szervízen, ezt-azt meg kell javítani. A próbaút alatt mintha felforrt volna a hűtővíz és a motor is eléggé olajos. Hengerfej-tömítés?
A kuplungpedál nyikorog, azt meg kell olajozni. Ezeken kívül még nem találtam más problémát, bízom a legjobbakban.

Az egyik parkolási társaság honlapján találtam egy térképet, amin be vannak jelölve a belvárosi fizetős zónák. Nem túl jó a helyzet, lényegében sehol sem lehet ingyen parkolni. Szerencsére az egyetem előtti parkolónak nevezett téren ingyen meg lehet állni (már amikor van hely).
A páva utca még bőven a fizető zóna, de szerencsére két utcával arrébb már jópár ingyenes hely van. A Ferenc tér távolabbi végén van a zóna vége. Utána a Balázs Béla utca jön, nem túl bizalomgerjesztő. A Viola utcába láttam néhány helyet, ehhez 450-500 métert kell gyalogolni.
Némi keresés után találtam néhány új címet, holnap megpróbálom megnézni ezeket.
Egy két évvel ezelőtti fórumbejegyzésben egy felszíni parkolóról olvastam a Liliom utcában és van ugyanitt, a 39. szám alatt egy parkolóház. Ha sikerül biztonságos helyet találni havi 10 ezerig, az még belefér. Ha nem, marad a gyaloglás.
Ha nem sikerül megoldani a parkolást ingyen, vagy olcsón, minél közelebb, akkor költözés lesz. Néhány utcával arrébb már nincs lehúzós zóna és a szobák is olcsóbbak. Rezsivel együtt meglenne 40 körül, kb egy huszassal olcsóbban a mostaninál. Ez bőven fedezné a távolság miatti plusz költségeket.
Körülnézek majd a szomszédos kerületekben is. Olyan hely kell, ahol közel van normális parkolási lehetőség és a nap bármely szakában könnyű ejutni kocsival, tömegközlekedéssel, vagy akár biciklivel.

Nincsenek megjegyzések: