csütörtök, február 28, 2008

Ingek

Szombaton voltunk Mystery Gang koncerten a Gödörben. A kijáratnál az előzenekar pólóit árulták, megtetszett az egyik és venni akartam egyet. Nem volt náluk nagy méretű, azt mondták, hogy nézzek be a Voodoobilly üzletbe és ott majd találok. Tegnap délelőtt meg is kerestem, az Astoriánál van, az OTP-vel szemben.
Kintről alig látszik, aki nem tudja, hogy létezik, valószínűleg nem fog rábukkanni.
Rengeteg jó cuccot tartanak, jobbnál jobb ingek, ékszerek, zenék. Két inget vettem, itt szerencsére nem csak az alacsony emberekre gondolnak, így majdnem mindenből találtam elég nagyot.
Volt még egy pofás piros Hawaii ing, de L-nél találtam nagyobbat belőle.
Lemerült az elem a fényképezőgépben, telefonnal fényképeztem. Fixfókusz, zajos és szürke.
A lángos inkább bulikra való, bár tegnap ebben voltam suliban. A másik amolyan Johnny Cash stílus, jól illik a kalaphoz.

Nincsenek megjegyzések: