hétfő, február 18, 2008

Ma

Nyolckor keltem, órák előtt nyertem egy dollárt pókeren. 11:20-kor kezdődik a nemzetközi marketing, de ma elmaradt, beteg a tanár. Persze ez már bent derült ki. Még jó, hogy nálam volt a pókerkészlet, fél déltől kettőig játszottunk az aulában. Nagyot nyertem, majd a második játékban fun heads up-ban vesztettem. A jog előadást inkább kihagytuk, rémesen unalmasnak ígérkezett. Az órán nincs semmilyen írásos segédlet, vetítés, prezentáció. Csak egy halk hang az éterben egy ötszáz fős teremben. Ezt nevezik ingerszegény környezetnek, ha nem különlegesen érdekes a téma, néhány perc után garantált az alvás.

Reggel feltűnt, hogy üres a parkoló, rendőrségi szalagok és rendőrautók mindenhol. A takarítónő mondta, hogy négyre jön a külügyminiszter, azért ez a fene nagy felhajtás. A tevékenységmenedzsment előadást is kihagytuk, az ütközött ezzel és nem valószínű, hogy a külügyminiszteri látogatás közben megtartanak egy ötszáz fős előadást.

Estére pókert terveztünk, de szinte mindenki lemondta, így nem lett belőle semmi. Helyette szervezek egy nagyobb pókerpartit csütörtökre, este kilenctől lesz a Lónyaiban. Kitettem a kermarkra is, hátha olvassa néhány szaktárs. Nem tudom, hogy van-e bármi értelme az oldalnak, nem is nagyon frissítem, elfogyott a motiváció.

mamboEste tánc volt, a felében megint csípőmunkát tanultunk. Csavarás, riszálás. Ettől lesz tánc a latin. Cha cha stílus, rumba finomhangolás. Utána egy rögtönzött versenyt játszottunk, kaptunk egy-egy rövid koreográfiát, amit 2 perc gyakorlás után zenére el kellett táncolni. Az első a cha cha volt, nem nagyon éreztem, a 180 fokos forduló után sehogyan sem akart összejönni a New York. Ez volt talán négyszer. Utána rumba jött, jóval könnyebb lépésekkel. Az első zenét abszolút nem éreztem, de azért sikerült összehozni, egyedül mi maradtunk ütemben végig. A többi számra jól ment, az utolsónál harmadikok lettünk. Utána jött a jive, a zene és a tánc tetszik, de sokat kell még gyakorolni a lépéseket, néhány eléggé gyengén megy. Mindenesetre megpróbáltam összeszedni a tudásomat, háromból kétszer elsők lettünk, a harmadikra viszont elfáradtunk, így oda egy második hely jutott a hétből.

A végén jött az egyik kedvencem, a mambó. Könnyű, jól táncolható koreográfia, brutálisan gyors zene. Kétszer lettünk harmadikak. A Time of my life volt az utolsó szám, az már jól ment. Éreztük a zenét és a lépéseket, megvolt az összhang.

Holnap hajnali nyolctól marketingkutatás előadás, olyan rémhíreket hallottam, hogy van névsor. Az óra szörnyen unalmas, de emiatt be kell menni.

Nincsenek megjegyzések: