csütörtök, február 14, 2008

Használtautó szeletelve

Ma megnéztem egy használt Alfa Romeót. 3,0 V6, 1999-es gyártmány, a hirdetés szerint 170000 km. Az ára nagyon jónak tűnt, így elmentem közelebbről is megvizsgálni.

Az autó az utcán állt, a tulaj még nem volt ott. Íme a képek:


DSC01225

Az első dolog, ami feltűnt, az a kocsi kancsalsága. A jobb oldali fényszóró egy kicsit lógós, mint a harcsa bajsza. Nyilván vissza kellett szerelni, egy baleset során leszakadhatott. Más okot nem találok rá. Mellesleg nem csak a fényszóró áll így, hanem a mögötte lévő oldalpanel is. Talán valamelyik főtartó ferde, amihez ezeket rögzítették.



DSC01226Ezt a vágást a bal küszöb közepén találtam. Nyilván nem rendeltetésszerű használat közben került oda. Elég furcsa, hogy egy fontos merevítő szinte ketté van vágva, a stabilitásnak biztos nem tesz jót.






DSC01227A képen nem látszik, de ez a rész tele volt apró karcolásokkal. A többi elemen nem láttam ilyet, a jobb hátsó panel egy másik kocsiról jöhetett.








DSC01228 Mindkét embléma erősen kopott. A kipufogó rozsdás, de a környezete teljesen tiszta. Talán ez is úgy van összeszedve több autóról.








DSC01229 Ez a hasadás a jobb hátsó kerék előtt van. Ilyen szerintem csak úgy keletkezhet, ha nincs fent a kerék, vagy már előbb leszakadt. A körülötte lévő elemek nem sérültek, biztos nem ugyanarról az autóról vannak.

DSC01230

Nincsenek megjegyzések: