http://index.hu/tech/net/kddj080902/
Marketingesként az első dolog, ami felvetődött bennem:
A Google megengedhet magának egy akkora öngólt, hogy lemond az AdSense bevételeiről és megteremti a reklámok blokkolásának a lehetőségét?
A második kérdésem:
A Google megengedhet magának egy akkora öngólt, hogy nem mond le az AdSense bevételeiről és nem engedélyezi a reklámok letiltását?
Biztosan jó lesz ez a Chrome, a hírek szerint még ma megkapjuk a bétát. A Firefox egyik fő versenyelőnye a remek bővíthetőség, ezen belül pedig főleg az AdBlock és a többi reklámblokkoló. A Google célja nyilván az, hogy kontrollálják a reklámok megjelenéseit és még több információt gyűjtsenek a jólelkű felhasználóktól, elsősorban őket később targetálandó. Aki az egybites júzernél több IQ-val és szociális érzékenységgel rendelkezik, a saját lelkivilágának megőrzését elsődlegesen figyelembe véve biztosan blokkolja a reklámokat.
Ha nem lehet adblokkolni a Krómban, akkor köszönöm szépen, hasta la vista.
Ha lehet adblokkolni a Krómban, felteszem majd a kérdést, hogy akkor ugyan, mégis mi a jó fenéért éri ez meg a Google-nak? A személyes adataimait már úgyis tudják. Előbb-utóbb a géntérképemet is ismerni fogják.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése