péntek, augusztus 29, 2008

Már az MSN is figyel?

Azt tudtam, hogy a Google még a képeken lévő kézírást is figyeli és tárolja. Azt is, hogy a mailekben, beszélgetésekben és egyéb szolgáltatásaikban írt szövegeim alapján kapom a reklámokat. De mindezt valamennyire elfogadom a cserébe nyújtott sokrétű és minőségi szolgáltatásért.

De az, hogy már az MSN is targetáltan küldi a reklámokat ebben a fos kliensben, már nekem is sok. Az egyik accountomat sajnos kénytelen vagyok a default Live Messenger kliensben használni, mivel a partnereimtől csak így tudok rendesen fájlokat fogadni. Ez a szar egy eléggé zárt és bonyolult rendszer, a protokoll visszafejtésével készült kliensekben közel sem működik minden tökéletesen. A Microsoft ezt ki is használja és mocskos reklámokat dobál az arcomba. A hetekben albérletet kerestem, erre most ez a szar több, albérlet-related reklámot tol fel ide, a monitoromra. Megvettem a vindózt, megvettem az ofiszt, a gépeimhez megvettem a harcverekkel együtt a méregdrága licenszeiket. Szóval elmehetnek a jó büdös francba, hogy még a pénzért megvásárolt termékeik szolgáltatásai is tele vannak reklámokkal, ráadásul targetálttal.

suk_ur_blud

1 megjegyzés:

szivar írta...

Ha ennyire idegesít a dolog, akkor próbáld ki a Digsby-t. Még a fájlátvitel is működik - kivéve ha olyanja van az M$-nek, és nem engedi a hóbelebancuk a dolgot... Hasonlóan a jutub linkekhez.