péntek, augusztus 15, 2008

Új tanév, új albérlet

Kezdem megunni a folyamatos költözést, de az egyetemista élet ezzel jár. Sok helyen laktam már, tapasztaltam jót-rosszat bőven. Az egyik messze volt, másfél óra BKV az egyetemtől. A másikban ott lakott a tulaj, sajnos a szőrőstalpú paraszt fajtából. Egy következőben a tulaj kicsit sokat képzelt magáról és a jogairól; néha bejelentés nélkül megjelent a lakásban és nézelődött a cuccaim között. Stb...

A jó szobát megtalálni néha komoly kihívás. Folyamatosan követem a jelentősebb oldalakat, de még nem találtam meg a megfelelőt.

Preferenciák:

- bruttó ár, mindennel együtt max 40K
- főbérlő nélküli
- net, tv, egyéb létfontosságú mindenféle
- külön szoba, nem átjáró, nem folyosó
- az egyetem 100 méteres körzetében, VAGY
- BKV-val max 10 perc + ingyenes parkoló
- kerékpártároló,vagy a lakásában lehet tárolni a bringát

A hirdetések 70%-a azzal kezdődik, hogy kizárólag lánynak, vagy egyéb nőneműnek kiadó. Félnek a tisztátalan hímneműek szennyétől? LOL

A belvárosi lakásokért sokszor pofátlan árat kérnek, az olcsóbbak pedig a világ végén vannak, onnan pedig nem tudnék rendesen bejárni ilyen sűrű órarendnél.

A héten megnéztem egyet, ami az egyetem melletti házban volt, külföldi tulajdonossal, nagyon jó áron. A hirdető azt mondta, hogy "holnap megmutatja két másik érdeklődőnek, majd hív". Ez lényegében egyértelmű elutasítás.

Kutatok tovább, még van két hetem. 3-án érkezik John, addigra mindenképpen Pesten kell lennem.

Nincsenek megjegyzések: