csütörtök, május 14, 2009

Vizsga után, vizsga előtt

_hurry___IM_FALLING_by_xlostfaith Néhány megvolt, jónéhány még hátravan. Most lettem kész az egyik fontos házidogával. Holnap több vizsga is lesz, ideje elkezdeni készülni rá. Nehéz napok, na. Tegnap éjszaka táncoltunk, jó volt.

Holnap este Fair Trade önkéntes találkozó, most végre lesz időm elmenni rá. Megbeszéljük a Világnap történéseit, fotók, videó. Nándi mondta, hogy árulnak sivatagban is használható fényképezőgépet, erre nagyon kiváncsi vagyok. Egy ilyenre mindenképpen szükségünk lesz a nagy úton.  Á propos’, pénteken csapatsör, megbeszéljük a legutóbbi fejleményeket. Jó úton haladunk, gőzerővel zajlik a pénzgyűjtés és a szervezés.

Szombaton megyek a Millire a két Critical Mass pólóért, biztosan jók lesznek. Lesz egy plakátmintás, üldögélős és egy CM logós. Mindkettő grafitszürke, hogy bírja a gyűrődést. Múlt héten kicsit összegyűrtem a bringa hátsó kerekét, arra is költeni kell majd. Veszek rá egy lemezkereket, az talán jobban bírja majd. Vagy egy új bringa? Á, nem, első az út és az azzal járó tetemes költség, a többit majd inkább jövőre. Persze ezt mondom ősz óta, amit azóta kerestem, majdnem teljesen elvertem fontosabbnál fontosabb kütyükre.

Mindent csak szépen sorban. Nem sietek sehova.

Ráérek, mondom ráérek!

In_A_Hurry_by_ATAPLATA

Nincsenek megjegyzések: