péntek, április 10, 2009

Egy év vége

Aranyból kiváló. Sorozatból is jó név. Jó eséllyel ez az egyetlen olyan születésnapom, amikor négy, egymás utáni természetes szám szorzatát ünnepelhetem. 1*2*3*4=24.

Nézzük, mi is történt az előző óta.

  • Elindult a Budapest – Banjul projekt. Februárban megyünk Afrikába
  • Elkészítettük és útjára indítottuk a Gambia kiállítást, ami a napokban nyílik a hetedik helyszínen. Több városban, összesen legalább 15 alkalommal tekintheti meg a nagyérdemű
  • Én lettem a Média- és Marketing Intézet rendszergazdija, az Intézet és a három tanszék jelenlegi honlapja az én munkám
  • Ismét elkészítettünk egy rakás fordítást, ezúttal már leginkább hivatalos formában. A boltokban egyre több játék kézikönyvében találhatjátok meg a nevünket
  • Jelentkeztem kommunikáció/kultúrantropológia/nemzetközi tanulmányok szakra. Nyárig kitalálom, hogy melyik legyen
  • Alig 60 kreditre vagyok a diplomától. Néhány tárgyból szorul a hurok és csúszom is, de már látom a végét
  • Elkezdtem írni a szakdolgozatot, szintén Gambia
  • A hobbim lett a munkám. Azzal foglalkozom, amit szeretek csinálni. Az ezzel keresett pénzből fogom finanszírozni a jövő tavaszi utazást
  • Fair Trade Fair Trade hátán. Önkéntesség, előadások, kapcsolatok, feelgood, utazás, minőség

Gyere 24, toljuk megint néhány méterrel előrébb a biciklit.

funny-pictures-your-rabbit-wanted-carrot-cake-instead

Nincsenek megjegyzések: