kedd, május 13, 2008

Eee - megvan a megoldás

Délelőtt készítettem egy újabb XP-t, most a http://www.i64x.com/eeexp.php leírás alapján. Az eredmény nagyjából hasonló. Magyar SP3 az alap, kicsit mások a beállítások, mint a képeken, de a telepítést sikerült végigküzdeni. 512 MB lett a végére. Driverekkel, tűzfallal is csak 680 MB. Bár azt nem értem, hogy 2 apró frissítés feltelepítése után miért ugrott fel 1,3 GB-re a használt terület, de ez még belefér. Letöröltem a letöltött frissítéseket, mindent minimális módban telepítek.

Még fel kell tennem a szokásos eszközöket és kész is. Office, olvasók, lejátszók, kodekek, stb...

A beragadt Caps Lock érzékelőt egyelőre a gomb funkciójának a letiltásával orvosoltam. Ha sikerül átvészelni a vizsgákat, felveszem a kapcsolatot a forgalmazóval és kérek egy új billentyűzetet, vagy ha az nem oldja meg, akkor egy új gépet.

A maradék helynek elégnek kell lennie a további programokhoz és a stabil működéshez.

29 másodperc alatt jut el a rendszer a bekapcsolástól az Asztalig. Felvettem videóra, de a Movie Maker nem akarja rendesen szerkeszteni, mással meg most nincs kedvem tökölni.

Nincsenek megjegyzések: