szerda, december 12, 2007

Telepítem a Geubuntut

Tegnap letöltöttem a Geubuntu CD-képét és feltelepítettem egy VMware virtuális gépre, hogy kipróbáljam. Elég jól néz ki, gyors és tud magyarul. Ráadásul a zenék lejátszásával sem kellett szívni. Úgy döntöttem, hogy éles környezetben is kipróbálom.
A Partition Magic-kel csináltam 11 GB szabad helyet, most írom ki dvd-re a cd képet.
Kellemes meglepetésként rájöttem, hogy a Nero mindenféle konvertálás nélkül ki tudja írni a cd iso-t dvd-re. Lehet, hogy ez a kezdetektől így van, mindenesetre nekem most új volt.
Update: Fut a telepítő, most a live cd fut. At the moment a nyelvi csomagok telepítése fut, 86%, 1 perc van hátra + kb 10 percnyi frissítés. Eddig jóval egyszerűb a telepítés, mint bármelyik Windows-é.
Tetszik a dizájn, bár a más felfogású tálcát meg kell majd szokni.
Látja az akkut (44%), a proci hőmérsékletének 75 fokot ír, talán ez is reális. Az órajel helyén ?? van, a jobb szélen lévő analóg óra nagyon bejön.
Kiváncsi leszek az akku terhelésére és a WiFi működésére.

Update: Kész a telepítés, restart következik, vágjunk a közepébe.

Nincsenek megjegyzések: