vasárnap, június 03, 2007

Marketing

Túl a marketing vizsgán, 2,222%-kal közelebb a diplomához. 60 percünk volt a feladatok megoldására, ez nagyon kevésnek bizonyult. Time management, tudom, de akkor sem volt elég. 10 igen-nem kérdés, 10 feleletválasztós tesztkérdés, 3 esszé. Az első fele könnyű volt, bár találkoztam néhány keményebb választási lehetőséggel is. A harmadik esszében fedezeti pontot és várható hasznot kellett számolni, ez könnyen ment, eltekintve attól az apróságtól, hogy nem volt nálam számológép. Az az egy nem tetszett, hogy mindent négyszer kellett kiszámolni, négy különböző esetet kellett elemezni. Sokkal felhasználóbarátabb megoldás lett volna, ha a különböző típusú számításokból csak egy, esetleg kettő van, így nem telt volna 15 percbe a feladat megoldása. A második esszében a vásárlási folyamatról kellett írni. Ez könnyű téma, rengeteg jó ötletet lehet felsorolni benne.
Mikor nekiálltam az első esszének, megszólalt az 'fejezzék be az utolsó mondatot' jelszó, itt sejtettem, hogy nem lesz idő rendesen kidolgozni. Ez a feladat kapott egy egyszerű ábrát és két odavetett mondatot.
Lényeg, hogy sikerült, de ha jobban osztom be az időt, vagy egyszerűen kapunk még 10-15 percet, bőven jeles lehetett volna.

Nincsenek megjegyzések: