szerda, augusztus 15, 2012

Helyzetjelentés

Tegnap a Suhanj! 6 utáni pihenés során felmerült, hogy ki hol tart a céljai felé vezető úton. Az egyik célom, hogy elérjem az ideális testsúlyomat. A sportsérülések miatt mozgás nélkül töltött évek, a rengeteg átdolgozott éjszaka és a korábban még informatikus életmód igencsak mély nyomokat hagyott. 2009-ben döntöttem úgy, hogy ebből elég volt, muszáj kezdeni valamit magammal. A plafon 139 kg volt, egy szörnyű estén ennyit mutatott a mérleg. 1 év alatt eljutottam 110 kg-ig, de nem tudtam megtartani. Lelkileg és munkában is borzalmasan megterhelő időszak következett, bringázni se nagyon tudtam, ennek eredményeként idén év elejére ismét 124 kg lettem. A cél a 95 kg.

Februárban kezdtem futni, az azóta eltelt öt hónap alatt 10 kilót adtam le. Úgy érzem, hogy végre megtaláltam azt az életmódot és mozgásformát, ami hosszú távon tud motiválni és szívesen csinálom. Ősztől közelebb költözöm a Margitszigethez, tudok majd végre rendszeresen rekortánon futni. Szóval örülök, na, végre haladok.

A maximumhoz képest most tartok –25 kg-nál. Idén még legalább egy ötöst szeretnék leadni. Nyárra pedig a bűvös 100 kg alatti értéket mutat a mérleg.

Nincsenek megjegyzések: