péntek, április 09, 2010

Új fényképezőgép – Nikon, vagy Canon?

Januárban kölcsönadtam az új fényképezőgépemet, a kamerát és a laptopot. Akinek kölcsönadtam, nem hajlandó visszaadni és egy csomó pénzt követel olyan jogcímeken, amiket nem tud igazolni, mindössze egy hellyel-közzel vezetett listával akarja kiszúrni a szemem. Ki tudtam volna fizetni, nem okozott volna gondot, de a lekezelő, nagyképű hozzáállás és a csak úgy bemondott százezrek miatt úgy döntöttem, hogy ahelyett, hogy neki adnám ezt a pénzt, inkább megveszem újra a gépeket. Főleg, mert miután mondtam, hogy a nonszensz hülyeségei miatt tovább viszem az ügyet, megfenyegetett engem és a családomat. A haver kategóriából pedig átsoroltam a féreg tolvaj skatulyába.

Első körben egy fényképezőgépet szeretnék. Ezzel már hosszabb távon gondolkodom, mint az ellopott Olympusszal. Az egy tükörreflexes E-410 volt, 14-42 és 40-150 mm-es 4:3 szabványú objektívekkel.

A következő gépemet ezekből fogom választani:

Canon EOS 500D

d_41820

Nikon D3000

d_47439

Nikon D5000

d_43084

Rászánok néhány hetet, alaposan utánaolvasok mindegyiknek. A D5000 és a Canon valamivel drágábbak, még kitalálom, hogy akarok-e ennyivel többet szánni rá. Egyelőre mindhárom nagyon tetszik.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NINIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!KON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!NIKON!!!