kedd, február 24, 2009

Új VGA, back to business

gigabyte_geforce_gtx_260_oc_216 Bár csak egy hét volt az átfutási idő, mivel külföldön voltam, csak ma tudtam elmenni az új kártyáért. Az egyik memóriamodul adta meg magát, cserét ajánlottak. Kértem, hogy inkább hadd vásároljam le, a tavaly 60 ezerbe került kártya áráért tudok venni egy jóval korszerűbbet. Persze nem ment olyan egyszerűen a dolog, muszáj volt nagyot újítanom. Ha lúd, legyen kövér, ezért hozzátettem még 20 ezret és megnéztem, hogy milyen VGA-k vannak a lista végén.

Így került a gépbe egy Gigabyte GTX 260 OC 896 MB DDR3.

Specifikációk:

Aktív hűtés
HDMI kompatibilitás
Microsoft DirectX 10, OpenGL 2.1 és Shader Model 4.0 támogatás
PCI-Express 2.0 támogatás
Supports PhysX and Cuda Technology
Dual DVI-I / D-sub (adapteres) / HDTV csatlakozók
SLI támogatás
HDCP támogatás
Grafikus motor: NVIDIA GTX 260
Video memória: 896 MB GDDR3
GPU órajel: 600MHz
Memória órajel: 1000 MHz
Shader Clock: 1242 MHz
Csatoló felület: PCI Express x16
Memória sávszélesség: 448 bit
RAMDAC: 576 MHz
Max Felbontás: 2560x1600
VGA kimenet: Szabványos 15-tűs D-sub (átalakítóval)
TV-kimenet:HDTV / S-Video Out
DVI Kimenet: 2xDVI-I
Táp csatlakozás: 6 pin / 8 pin
Méret: 266x 111mm

Fényes fekete háza van, 2 slot magas és jó másfél arasznyi hosszú, majdnem a gép végéig ér. Kaptam hozzá egy Far Cry 2-t is.

Remélhetőleg ezzel már maxon sem fog szaggatni az FSX Ferihegy Mega Airport és a GTA IV is képes lesz normális sebességgel futni. Újítottam még egy 750 GB-s Samsung HDD-t, hogy legyen hely a filmeknek, ne kelljen DVD-re írni mindent.

Azt hiszem, az idei upgrade szezonnak vége.

gtx260_216

Nincsenek megjegyzések: