kedd, február 03, 2009

Új félév, régi meló

university Az egynapos téli/tavasz/síszünet után máris elkezdődött az új félév. Bár ma még csak egy matek előadás volt, máris sikerült visszazökkenni az ásítós hétköznapokba. Első sorban ültem, így nagyjából végig tudtam figyelni.

Továbbra is hajtom az egyetemi honlapot. Most végeztem az összes, nálam lévő adat bevitelével és a teljes kódolással. Az eddig hiányzó modulok továbbra sincsenek meg, holnap be kellene mennem az IT-ba és IRL megbeszélni velük. Szörnyű ez az adminisztrációs felület, rendkívüli módon hátráltat az átgondolatlan, ésszerűtlen és lassú háttér.

Holnap projektvezetés, utána politikai marketing. Az első héten még él a remény, hogy lesz néhány izgalmas és tanulható tárgy is. Elővettem a bringát, ma már azzal mentem. Érdekes élmény 5 fokban, hideg szembeszélben tekerni. Viszont 10 perccel hamarabb bent voltam, mint BKV-val.

Délután megadta magát a Vista. Hétvégén éreztem, hogy valami lesz, ezért elhoztam a tisztaszoftveres XP SP2-t. Alig néhány óra volt, mire rájöttem, hogy hogyan tudom feltenni erre a SATA II rendszerre, de azóta jónak tűnik, eddig összesen egy fagyást produkált.

Nincsenek megjegyzések: