csütörtök, november 29, 2012

Helló bloghu, viszlát blogspot


A blog a következő címen lesz elérhető: http://futoka.blog.hu/

Tegnap múlt hét éve, hogy a blogomat a Blogspot rendszerére költöztettem. Igazán itt volt már az ideje a frissítésnek. Több száz bejegyzés, rengeteg téma, ami éppen érdekelt, beszámolók, fotók, vélemény. A motivációm viszont az utóbbi években egyre alacsonyabb lett, volt, hogy hosszú hónapokon át nem írtam újabb bejegyzést.

Most, hogy lassan egy éve eldöntöttem, a sport TV műsor helyett életmód legyen, szeretném ismét sűrűbben lejegyezni a számomra fontos eseményeket. Ha visszanézem az utóbbi időben rólam készült fényképeket, szinte mindegyiken a futáshoz kötődik. Versenyek, edzések, közös élmények. Apránként eljutok oda, hogy már-már suttogva ki merem mondani: a sport életmód lett és sikerült megvalósítani, amit elhatároztam. A kezdeti gyaloglós napok óta több mint 600 km-t futottam, a falon szépen gyűlnek a rajtszámok és az érmek, leadtam 35 kg-ot (ebből kb 25-öt futással) és még mindig úgy érzem, hogy még csak az elején járok ennek a csodás útnak. A naptáram tele futós programokkal, a jövő évi hétvégék jó részére már most be van írva egy-egy verseny. Számos új barátom lett, teljesen megváltozott az életem és azt is elmondhatom, hogy sokkal boldogabban, kiegyensúlyozottabban telnek a napjaim. A célom leadni még 15-18 kg-ot. Jövő évtől nagyobb hangsúlyt kap a kerékpár és az úszást is szeretném beemelni a menübe.

Ezek miatt végül úgy döntöttem, hogy a blogomat áthozom a blog.hu-ra és új néven, új arculattal folytatom tovább. A bloggal szeretném továbbra is megörökíteni az új tapasztalatokat és dokumentálni az életmódváltásom további fejezeteit. Téged pedig, kedves olvasó, arra bíztatlak, hogy állj fel a székből, vedd fel a futócipőt és tedd meg a célod felé vezető következő lépést. Mert bármilyen hihetetlen is volt számomra az elején, a célokat márpedig el lehet érni.

A blog nevéről: hogy egy klasszikust idézzek, a futókámból még bőven van.

A blog a következő címen lesz elérhető: http://futoka.blog.hu/

Nincsenek megjegyzések: