hétfő, október 18, 2010

Back from Berlin

Tegnap jöttem vissza Berlinből, nagyon jó volt. Egy Fair Trade konferencián vettem részt, a hivatalos neve makeITfair Youth Round Table 2010.

Röviden: nagyon állat volt.

Hosszabban: ha majd lesz rá időm és energiám, szeretnék valamivel bővebben is beszámolni róla, egy sor nagyon hasznos témáról beszéltünk és nagyon jó arcokkal ismerkedtem meg. Hogy mikor írok róla… Először kikúrálom ezt a kis lázas nyavalyát, majd pár nap múlva leadom a szakdogát és közben dolgozom is, látástól mikulásig. De nem panaszkodom, a szokásos “néhány hét és lazább lesz” időszak van. Már megint Mosolygó arc

Amúgy nagyon megérte elmenni, nagyon hálás vagyok a lehetőségért és a meghívásért. Sokat tanultam és különben is, szerettem volna újra repülni. A repülés (legalábbis számomra) a helyváltoztatás egyik legizgalmasabb módja, szóval minden alkalom egy nagy élmény.

Videó a felszállásról:

Felszállás Ferihegyről

Fotók:

A galéria Flickr-en.

És most nyomás pihenni, mert így sosem leszek kész…

Nincsenek megjegyzések: