vasárnap, november 09, 2008

Dolgozom, back to work

Most, hogy (nagyjából) van net, végre tudok tovább dolgozni. Eddig az egyetemen, vagy a könyvtárban ültem zárásig, vagy a szomszéd utcában, ahol volt nyitott wifi. Még mindig csak bőven 1 mbit alatt van a sebesség, ráadásul az is nagyon instabil, folyamatosan megszakad. Ha holnap nem javítják meg, dorgatórium lesz.

Egy 'tanyaszimulátort' fordítok németről, elég szürreális projekt. Holnap be is fejezem, az ilyet jó hamar kivégezni, ha sokáig ülnék rajta, az csak a minőség rovására menne.

Elindítottam egy új blogot, azaz inkább upgradeltem a régit. A Gambiás blogomat átköltöztettem a gambia.blog.hu címre, néhány korábbi postot már átvittem, a többit majd a hét folyamán elintézem. Hónapok óta nem frissítettem, pedig nagyon kéne, most megint van kedvem hozzá. Továbbra is gőzerővel zajlik a Gambia - Fair Trade dolog, csak eddig nem tudósítottam róla. Pl tegnap volt a második Gambia kiállítás megnyitója.
A kiállítás kapcsán a konzulátuson kaptam néhány könyvet, ami Gambiáról szól. Nagyon értékes irodalom ez, nem egyszerű hozzájutni az ilyen különlegességekhez. Most ezeket olvasom, az új blogra igyekszem folyamatosan írni, ehhez a háttéranyagot a könyvek adják.

Holnap prezentációt tartunk kereskedelemgazdaságtanból, most azt fogom majd megírni, egy virágboltot kell elemezni. Rettentően izgalmas feladat, de gyakorlásnak amúgy jó.

Nincsenek megjegyzések: